کد خبر : ۵۲۴۷
به روز شده در : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
طرح مشکل:
با سلام وخسته نباشید. اینجانب در تاریخ 16/02/94 با تاکید مسئولان بانک تجارت اردبیل شعبه 13080 که سود بانکی ما فعلا 22 درصد میباشد اقدام به سپرده گذاری یکساله کردم بعد از دو ماه متوجه شدم سود واریزی 20 درصد میباشد. از طریق سرپرستی بانک تجارت اردبیل پیگیری کردم ولی بعد از چند ماه جواب دادن که به تهران نامه زدیم و اعتراض شما مورد قبول واقع نشد حتی قسمت حسابداری سرپرستی بانک به بدترین نحو ممکن با من برخورد کرد و گفت دستت هر کجا بند هست برو پیگیری کن .
حالا قرارداد من تمام شده و یک کپی برابر اصل از قرارداد نزد خود دارم با راهنمایی دوستان که گفتن میتونی از طریق بانک مرکزی اقدام کنی به دفتر امور اقتصادی بانک مرکزی در اردبیل مراجعه کردم .
و کارمند دفتر مذکور گفت که باید از طریق دفتر نظارت در تبریز اقدام کنی آیا واقعا میتونم با شکایت حقمو بگیرم ؟ و اینکه من باید برای شکایت مراجعه کنم به شهر تبریز و بانک مرکزی دفتری در اردبیل برای پیگیری نداره ؟ تصویری از قرارداد هم فرستادم و اینکه سود به شماره حساب 5............واریز میشد.
 
پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره113/469 مورخ95/02/27 به اطلاع می رساند ، با پرداخت مابه التفاوت سود از سوی بانک تجارت موافقت و مبلغ 20میلیون ریال در تاریخ 95/04/10به حساب نامبرده واریز شد.
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: