کد خبر : ۵۲۴۹
به روز شده در : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
طرح مشکل:
 
با سلام
ابتدا از اینکه کانالی را جهت درج مشکلات پایه گذاری کردید سپاسگزارم. من مشترک اینترنت روی خط 0000 هستم از روز پنج شنبه اینترنت قطع شده است و با تماس های مکرر با 2020 هنوز مشکل پابرجاست. بعد از سه روز صحبت های متعدد با کارشناسان پشتیبانی 2020 و راه حال مختلف را اعلام کردند که بی نتیجه بود. امروز کارشناس اعلام کرد مشکل امکان دارد از مودم باشد و شما باید با مودم دیگری چک کنید. من مودم ZyXEL مدل DEL1202-T10B/W که الان دارم را در زمان ثبت نام اولیه از مخابرات گرفته ام حال امکان اینکه مودم دیگری تهیه کنم تا تست کنم ندارم. اگر مشکل از مودم است در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده مخابرات می بایست کارشناس به محل اعزام کند و در صورت نیاز مودم را رایگان تعویض و مشکل را حل کند.
آِیا جزء حقوق من نیست؟ سوال من از مسئولین مخابرات این است چرا کارشناسان 2020 بدون حل شدن مشکل اقدام به بستن تیکت خرابی در سایت میکنند و اینکه پس از هر بار تماس به جای اشاره به اصل مشکل صحبت های تکراری از جمله مشکل از مودم شماست یا مشکل سراسری است و پس از پافشاری من مشکل اصلی عدم گرفتن آی پی از سوی مودم عنوان کردند. حداقل 8 بار اعلام خرابی کرده ام که کارشناس اعلام داشته مشکل شبکه سراسری است و تیکت خرابی را بسته است. حتی با شماره تلفن بازرس منطقه که خانمی پاسخگو بود اعلام کردند صرفا از طریق سایت tct شکایت ثبت شود. جای تاسف دارد که کارکنان فقط میخواهند ارباب رجوع را از سر خود باز کنند.
 
پاسخ:
 
باسلام
در پاسخ به نامه ارسالی تابناک در تاریخ 96/02/25 با عنوان مشکل مودم به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به مشکل اینترنت بر روی شماره مورد نظر، در خصوص تعویض مودم مشترک اقدام شد و ارتباط adslبدون قطعی تحویل گردید.
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: