کد خبر : ۸۳۱۲۵
به روز شده در : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز سازمان بنادر و‌ دریانوردی گفت: مسافران دریایی در هنگام محدودیت و مواج شدن دریا از شناورهای مسافری غیر مجاز برای تردد استفاده نکنند.
به گزارش سفیر اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای نادر پسنده گفت: سفرهای دریای بین بندر  شهید حقانی و قشم در ایام نوروز انجام می شود و مشکلی از لحاظ ترددهای دریایی تاکنون وجود نداشته  اما با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر مواج شدن سواحل ممکن است محدودیت های اعمال شود.

 به گفته سخنگوی ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز سازمان بنادر و‌ دریانوردی  ‏،خواهش می شود در زمانی که  مسئولان در حوزه دریایی اجازه تردد و حرکت شناورها به خاطر بدی  آب و هوا را نمی دهند  به هیچ عنوان مسافران  از شناورهای غیر مجاز استفاده نکنند چراکه این محدویت ها برای ایمنی جان مسافران است و استفاده از شناورهای  غیر مجاز خطر جانی  دارد و امداد و نجات را دشوار می کند.

او گفت: ترددخودریی از طریق لندیگراف در حال انجام است و تاکنون گزارشی  نشده است همچنین در  بندر چابهار محدودیت در  ترمینال مسافری  وجود ندارد و گزار ش ترافیکی اعلام نشده است . در حال حاضر همه بنادر شمالی برای بازدید باز است و هوا مطلوب پیش بینی شده  است.
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: