کد خبر : ۸۶۱۷۹
به روز شده در : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش از حرکت در مسیر توسعه اقتصادی باید زیرساخت‌های حمل و نقلی فراهم شود که تکمیل این زیرساخت‌ها از اولویت‌های اصلی دولت است.
به گزارش سفیر اقتصاد به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش صبح پنج‌شنبه در مراسم افتتاح فرودگاه شهدای گناباد که در محل این فرودگاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها برای رونق اقتصاد کشور، اظهار کرد: برای توسعه اقتصادی، فراهم نکردن زیرساخت‌های حمل و نقل شبیه به یک شوخی است.

وی با بیان این‌که باید پیش از حرکت در مسیر اقتصادی، زیرساخت‌های حمل و نقلی فراهم شود، ادامه داد: خط ریلی جنوب به شمال که چابهار را به سرخس متصل می‌کند، از نقاط عطف حمل‌ونقل منطقه خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که تکمیل کریدورهای ارتباطی از اولویت‌های اصلی دولت است، خاطرنشان کرد: خداوند موقعیت جغرافیایی و سیاسی خوبی نصیب ما کرده که می‌تواند بیش از نفت برای ما سرمایه تولید کند.

وی با بیان این‌که پیشرفت‌های کشور با مقایسه وضعیت گذشته با امروز باید قابل تشخیص باشد، گفت: توقع برای پیشرفت از انقلاب اسلامی بیشتر است ولی دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است

بذرپاش ضمن تکریم خدمت به زائران امام رضا (ع)، اضافه کرد: زائران، میهمان امام رضا (ع) هستند و ما برای کار و تلاش شبانه روزی و خادمی زائران امام رئوف، تکلیف و عزم داریم.
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: