کد خبر : ۸۶۱۹۸
به روز شده در : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
خاندوزی:
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: بسته ۱۰ بندی دولت برای مهار تورم و رشد اقتصادی نهایی و ابلاغ شد.
به گزارش سفیر اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سید‌احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی در جریان سفر خود به استان کردستان در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه ۱۰ بندی دولت برای مهار تورم اظهار داشت: جزئیات این بسته و وظایف دستگاه‌های متولی، زمان‌بندی هر بخش و اقدامات در محور‌های ده‌گانه مهار تورم و رشد اقتصادی روز گذشته نهایی و ابلاغ شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این بسته، متغییر‌های بنیادی موجود تورم در اقتصاد ایران مهار و کنترل و نظارت‌های کوتاه مدت دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کند تا منجر به مهار و کنترل‌های قیمت‌ها شود و طی هفته‌های آینده گزارش عملکرد اعلام کنیم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: امیدواریم در قالب همین بسته‌ها به نحوی سیاست‌های تامین مالی، بهره‌وری و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی افزایش پیدا کند تا منجر به رشد فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی شود.

وی افزود: تاکید دولت بر اجرای چند پروژه پیشران بزرگ در بخش انرژی و سایر حوزه‌ها به ویژه ترانزیتی است که استان کردستان نیز یکی از محور‌های مهم کریدوری کشور محسوب می‌شود و به عنوان اجزای مهم بسته ده‌گانه تحقق یابد.

خاندوزی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین بند این بسته ۱۰ گانه کدوم است، بیان کرد: همه بند‌ها مهم است و در جهت تحقق آن تلاش می‌کنیم.
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: