کد خبر : ۱۰۱۰۳۵
به روز شده در : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مبلغ بلیت مسافران اتوبوس‌های برون شهری در صورت تخلف راننده به مسافران بازگردانده می‌شود.
به گزارش سفیر اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مسافران در صورت تهیه بلیت اتوبوس اگر در بین راه با مشکل مواجه شدند و یا شکایتی از راننده اتوبوس برون شهری داشته باشند از طریق بارکدی که در  بلیت درج شده می توانند شکایت خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کد رهگیری  پیگیری لازم را انجام دهند.

به گفته وی  مسافران همچنین می توانند با ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ و سامانه  ۱۴۱  شکایت خود را ثبت کنند.

او می گوید: تمامی مدیران شرکت های حمل‌ونقلی در پایانه های مسافری به صورت شبانه روزی حضور دارند.

 باقر جوان اظهار کرد: در صورت شکایت مسافر و تایید شکایت  مسافر مبلغ  بلیت  استرداد شده و به  حساب مسافر واریز می شود.
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: